Wednesday, December 2, 2009

Терминатор 4

Зио зио багш ч хэлсэн зангаараа магтаалдаа бялуурч байх шив дээ.
Би жоохон шүүмжилмээр санагдчлаа.
Эссэ гээ бичээд 2,7 дээр бариад очлоо.
Өөдөөс гөө мөн олон юм ярьж байнаа. Би 3 дахь оролтон дээр суугаагүй гэж хэлсэн юм л даа.
Тэгсэн Би 3 дахь оролтон дээр нээх эвгүй хөдөлгөөн хийсэн тэрийг санаж байна у гэдийн байна.
Би суугаагүй гэж хэлсэн шиг санагдаад. Яагаад асуугаад байгааг нь сайн ойлгоогүй л дээ.
Багш тийм үйлдэл хийгээгүй гэдэгт би 100% итгэлтэй байна. Бодвол өөрийн залиндаа намайг унана гэж бодсон байх гэж боджийно.
Гэхдээ би яг сайн бодоод байхад 3 оролтон дээр би суусан тэр ч бүү хэл багшийн хэлээд байсан багшийн дээдийн тэрүүгээр байдаг Спинксийх шиг хоёр чонон багантай барилгыг хайж би нилээн хэдэн долоо хоног багшийн дээдийн урдуур шинэ зам засагдаж байх үед алхаж байснаа санаж байна.
Тэр яриад байсан хос баганыг нь би лав олж үзээгүй. Байвал их нууц газар байдаг байх.
Эсвэл багш худлаа ярьсан байх гэсэн хоёр л таамаглал үлдэж байх шив. Тэгхээр багш үүнийгээ үнэн ярьсан гэж баримттайгаар батлах хэрэгтэй байх.
Би угаасаа дүн гэж хөөдөггүй л дээ.
Багш анхнаасаа хэлсэн: Дүн чухал биш этр гээл. Баруун солгойгүй дүн цацах юм байх л гэж бодсон.
Би сүүлийн долоо хоногуудад Терминатор болно л гээд байсан.
Хэлсэн зангаараа 2-7 дээр тэрминатор дүрдээ тоглох шахаад сууж байна лээ хө.
Надад лав таалагдаагүй. Би зүгээр эссэгээ хураалгах гээл орсон. Надад өөр зорилого байгаагүй.
Хугацаа нь 12,3 гэж вэб дээрээ байсан. Би хугацаандаа хураалгаж байгаа хүн.
тиймээс яриа хөөрөө дүн мүн гээд байх зүйлгүй л гэж бодож байна.
Эцэст нь хэлхэд багшаа терминатор дүрдээ бага жүжиглээрэй гэж хэлмээр байна.
танд тохирохгуй дүр байна лээ.
Аа тийн. Би эссэ гээ зүүдэлж байхдаа нэг гоё кино зохиол олсон. Гэхдээ 16-р долоо хоног өнгөрөөгөөд тавьна. Тэхгүй бол дүн мүн гээд алиалжийна гэж бодчийшд. Магадгүй холивудад нэрд гарах ч юм билүү:-).
Яахав хүсвэл танд тохирох гоё дүр гаргаж өгнөө этр. Ххэ.
ямар ч байсан терминатор лав биш.

Ирж яриа хийж байгаа хүмүүсийн хувьд бидэнд юм хэлий гэж байгаа нь сайхан л байна.
Гэхдээ надад лав ярьж буй зүйл нь таалагдаагүй ээ. Үнэнийг хэлэхэд.
Германчууд өөрснөө ирээд юм заагаад заагаад явдаг болхоор тэр гэхүү дээ. ххэ.
За тэр яахав. Угийн МУИС-х нийг I номерийн өрсөлдөгч гэж боддогийн хувьд дотроо бардам зан гаргаад яриаг нь таалаагүй ч байж магад.
Аа мөн багш компьютерийн сургууль та нарт комьютер хүрдэггүй гэнүү.
Би лав оройд 30 комьютертай ангид 3 уулхнаа суугаад юм хийх тохиолдол улирал эхэлснээс авхуулаад л одоо хүртэл сууж л байна.
Бидэнд компьютер хангалттай байгаа. Тэр хувийн сургууль МУИС энэ тэрийн комьютер манайхаас хэдэн арав дахин бага байна уу гэхээс лав илүү гарахгуй байх.
Би очиж анги тамхимд нь сууж байсны хувьд баттай хэлэх байна.
Зохион байгуулалтыг нь сайн зохиоцуулаад өгвөл л гэхээс өөр юу хэлэхэв.
Удахгуй гадаад явсан багш нар доктрантаа аваад хүрээд ирхээр тийм асуудал гарахгуй байлгүй. Гэж найдаж байна.
Магтаалд бялуурахгуй.
Шүүмжинд уурлахгуй гэж найдаж байна. Хэтрүүлсэн бол уучилна биз.:-)

1 comment:

  1. hehehe... Yaah argagyi iim zalind unadag yum bolohoor tegsen baihgyi yuu? Gehdee bi KTMC-iig TMC gechiheer TMC bolchihgyi ni oilgomjtoi bolovch minii ene helsen ygend olon oyutan emzeglesen yum baina lee. Ta naryig sharyig hodolgoh gej l tegej baisan yumaa. So sorry...
    Namaig neg aihtar shyymjleegyi bainaa. Bi hyleej avlaa. Hoishdoo ch sanalaa helj baigaarai! Amjilt hyiyse

    ReplyDelete